بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

بیانات رهبر معظم ایران به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی بازتاب داشت.

شبکه‌های خبری الجزیره مباشر، المنار، المیادین، الاتجاه، العالم و پرس تی‌وی سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به صورت زنده پخش کردند.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌ها
المنار به نقل از رهبری معظم انقلاب گزارش داد: امام خمینی (ره) به معنای واقعی «امام تحول» بود. امام خمینی (ره) روحیه تسلیم شدن را در مردم ایران تغییر داد و آن را به روحیه انقلابی تبدیل کرد. مردم قبلا احساس حقارت میکردند، احساس توانایی نمی‌کردند؛ امام این روحیه را به احساس عزّت و احساس اعتماد به نفْس تبدیل کرد.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌ها
الجزیره به نقل از مقام معظم رهبری گزارش داد: ایران هم اکنون در جهان جایگاهی با اعتبار در زمینه صنایع دفاعی دارد.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌ها
شبکه الاتجاه به نقل از رهبر انقلاب اعلام کرد: امروز ایران از نظر توانمندی دفاعی، از جایگاهی بزرگ برخوردار است.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌ها
المیادین هم به نقل از رهبر ایران اعلام کرد: هر گونه تغییر و تحولی نیازمند پشتوانه فکری است

ورود وزارت اطلاعات به موضوع دلالی در فوتبال

جعفر سمیعی روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران در خصوص تایید صلاحیت کاندیدا‌های مجامع فدراسیون‌ها، اظهار داشت: معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توسط دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، اسامی را به حراست اعلام می‌کند و کار استعلام را انجام می‌دهیم که این کار زمان‌بندی مشخصی دارد.

وی همچنین در مورد اعتراض برخی از نامزد‌ها مبنی بر رد شدن صلاحیت آن‌ها در مجمع انتخابات فوتبال، افزود: این نظر شخصی دوستان است. در فدراسیون فوتبال یک هیئت سه نفره به صورت شکلی صلاحیت آنان را بررسی می‌کند و ورود به صلاحیت مدیریتی، امنیتی و حراستی ندارد و اسامی را به دبیر فدراسیون اعلام و بعد از آن به مرکز حراست وزارتخانه اعلام می‌شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص دلالی در فوتبال خاطرنشان کرد: وزارت به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد و پرونده‌ای تشکیل شده و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم. به لحاظ قانونی نمی‌توانیم اسم کسی را بیاوریم و پرونده در حال تکمیل شدن است.

سمیعی درباره جرایم در فضای سایبری گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی در ورزش زیاد دیده می‌شود و تنها شامل رشته فوتبال نیست و اشخاص خود باید پیگیر این قضایا باشند. امیدواریم این موضوعات در ورزش کمتر شود.

وی درباره ویدئوی منتشر شده از فدراسیون شنا در سایت فدراسیون جهانی، گفت: این ویدئو حذف شد و از سایت فدراسیون جهانی هم برداشته شد. این فیلم با ناهماهنگی منتشر شد و قرار نبود کار شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟

قبل از خواندن مقاله شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان و توضیحات کامل هدایت شوید

 

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان یا CRM وفاداری چیست؟ اطلاعاتی جامع در باره وفاداری مشتریان یا سیستم باشگاه مشتریان که برای صاحبان کسب کار الزامیست .
قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که تمام تلاش سایت نرم افزاران ارائه اطلاعات درست و صحیح در مورد این سی آر ام (CRM) مدیریتی مشتری به شما بازدید کننده محترم است تا شما با خیال راحت بهترین باشگاه مشتریان و بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را برای خود انتخاب کنید.

نرم افزار باشگاه مشتریان یک سیستم یک پارچه تحت وب جهت وفادار سازی مشتریان کسب و کار های مختلف میباشد.

اصلاً وفاداری یعنی چه؟

قبل از اینکه به سراغ چگونگی ایجاد وفاداری مشتری برویم، بهتر است بفهمیم وفاداری در رفتار و در احساسات افراد چگونه شکل گرفته و جلوه پیدا می‌کند.

حقیقت اول) وفاداری در روابط و وفاداری در مشتری از یک جنس نیستند

در رابطه بین بیزینس و مشتریان، وفاداری حاصل یک احساس در مشتریان است. اگر این احساس تامین نشود و یا خدشه­‌دار گردد، مشتریانِ وفادار خود را از دست خواهید داد. توصیه می‌کنیم ۴ قانون طلایی زیر را به یاد داشته باشید. این موارد زمینه‌ساز ایجاد یک رابطه خوب با مشتری بوده، و ادامه‌دهندۀ مسیری هستند که به وفاداری مشتری ختم می‌شود. در واقع این عوامل به مستحکم­‌تر شدن وفاداری کمک و آن را تقویت می­‌کنند:

  • اعتماد
  • علاقه
  • اهمیت قائل شدن
  • ارتباط فعال

حقیقت دوم) وفاداری یک جاده دوطرفه است

نکته­‌ای که صاحبان کسب و کار معمولاً نسبت به آن غافل می‌­شوند دو طرفه بودن وفاداری در رابطۀ بین بیزینس و مشتری است. برای داشتن مشتریان وفادار، اول شما باید به آن‌ها وفادار باشید و مهم‌تر از آن، وفادار بمانید. می‌پرسید چطور؟

  • حفظ کیفیت محصولات و خدمات
  • مناسب بودن نوع برخورد
  • احترام به مشتری
  • اهمیت قائل شدن برای مشتری
  • و تلاش برای حل مشکلات مشتری

حقیقت سوم) ایجاد وفاداری در مشتری کار راحتی نیست!

لازم است بدانید که وفاداری مشتری چیزی نیست که یک شبه ایجاد شود. کار کردن روی ایجاد این وفاداری، یک سرمایه‌ گذاری طولانی مدت برای بیزینس شماست؛ هر چند که نتایج زودبازده آن نیز فوق‌­العاده است. راستش را بخواهید ۷۸% مشتریان در آمریکا به هیچ برندی وفادار نیستند. اما چرا؟ چون بیشتر بیزینس‌ها توجهی به اهمیت مشتریان وفادار ندارند یا تلاش کافی برای ایجاد آن نمی­‌کنند.

یک بار دیگر به جملۀ بالا توجه کنید. از این جمله چه چیزی دستگیرتان می‌شود؟ اجازه دهید من به شما بگویم: “توجه کافی به مشتریان وفادار می­‌تواند یک مزیت رقابتی قدرتمند و پایدار برای بیزینس شما باشد.”

مشتری وفادار مشتری است که ترجیح میدهد همیشه از فروشگاهی خاص خرید کند یا از ارائه دهنده ای خاص خدمات بگیرد.   نرم افزار وفاداری مشتریان یا باشگاه مشتریان به شما کمک میکند تا مشتریانی وفادار بسازید و همچنین مشتریان جدید کسب کنید و آنها را ترغیب به خرید بیشتر کنید و در نهایت فروش و سود خود را افزایش دهید.

روش کار به این صورت است که شما پس از ثبت نام یک اشتراک استفاده از نرم افزاران و یک کارتخوان تحویل میگیرید همچنین به تعداد مورد نیاز کارت اعتباری هوشمند با طراحی اختصاصی خود خریداری میکنید سپس به مشتریان خود که برای تسویه حساب می ایند یک کارت اعتباری عضویت در باشگاه مشتریان خود میدهید ، شما برای صدور کارت از مشتریان خود اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره همراه ، تاریخ تولد ، آدرس و… میگیرید و یک کارت برای مشتری تعریف و به نام او صادر میکنید .

فرم باشگاه مشتریان

از این به بعد پس از هر بار خرید ، مشتری هنگام تسویه حساب علاوه بر مبلغ صورت حساب ، کارت اعتباری خود را نیز میدهد .

شما کارت را روی کارت خوان میکشید و درصدی از صورتحساب را به کارت او واریز میکنید توجه کنید که این مبلغ مطابق با درصد هایی که برای سطح های مختلف مشتری قبلا اعمال کرده اید به صورت اتوماتیک توسط سیستم محاسبه میشود.

مشتری پس از چند بار خرید زمانی که اعتبار کارتش به حد نصاب رسید میتواند در قبال خرید محصولات شما یا استفاده از خدمات شما به جای پول از اعتبار کارت خود استفاده کند.این مسئله باعث میشود مشتری بابت ارزشی که میگیرد ترجیح دهد به جای رقیبانتان به دفعات به شما مراجعه کند.

همچنین مشتریان شما میتوانند با معرفی شما به دوستان و آشنایان خود در قبال خرید آن ها نیز درصدی دریافت کنند ، بدین ترتیب شما علاوه بر این که مشتری خود را به مشتری وفادار و دائمی تبدیل کرده اید او را به بازاریاب برای خود نیز تبدیل کرده اید تا برای شما مشتریان جدیدی پیدا کند .

 

چرا باشگاه مشتریان؟

در حقیقت مشتریان وفادارتان از قبل به شما اعتماد دارند و راحت‌تر پیشنهادات شما را قبول می‌کنند. به همین خاطر شما این فرصت را دارید که علاوه بر محصولات و یا خدمات اصلی خود، چیزهای دیگری نیز به آنها بفروشید.

این فرصتی استثنایی برای بیزینس‌هاست، چرا که بدون هزینه کردن برای ایجاد بازار جدید، تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری جدید، می‌توانند حجم فروش و درآمد خود را افزایش دهند.

  1. کاهش هزینه‌های مارکتینگ

این یکی از مهم‌ترین فواید “مشتریان وفادار” است. چرا؟

چون تبلیغات دهان به دهان (word of mouth marketing) یکی از موثرترین انواع تبلیغات است و برای تمام بیزینس‌ها به شدت جواب می‌دهد. چرا که ما به کسانی که می‌شناسیم، اعتماد داریم و وقتی آنها چیزی به ما پیشنهاد می‌کنند، قبول میکنیم. طبق آمار Nielsen حدود ۸۴درصد مشتریان به رسانه‌های اکتسابی (earned media – به هر گونه تبلیغی برای شما گفته میشود که خودتان برایش پولی نداده باشید و یک نفر سومی آنرا ایجاد کرده باشد، مثل یک پست اینستاگرام از رستوران شما) بیشتر از هر مدل دیگرِ تبلیغات اعتماد دارند.

تبلیغات دهان به دهان همواره یکی از مهمترین ابزارهای مارکتینگ بوده است. این ابزار، آگاهی (Awareness) در مورد برند را بالا می‌برد. ضمن اینکه مشتریان را با برند درگیر کرده و مشتری احتمالی ایجاد می‌کند. در عصر دیجیتالِ امروز، بستر لازم برای این ابزار بیشتر از قبل آماده است. در تبلیغات دهان به دهان این مشتری وفادار است که نقش حیاتی را برای شما بازی می‌کنند، چرا که آنها  هستند که برای برند شما ذوق دارند و به آن علاقه‌مندند. به همین علت در مورد آن صحبت می‌کنند و تجربه‌هایشان را برای همه و حتی در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

همچنین شما میتوانید مشتریان خود را دسته بندی کنید و به دسته هایی که خرید بیشتری دارند یا افراد بیشتری را معرفی میکنند درصد بیشتری بدهید . این گونه مشتری خود را ترغیب به خرید بیشتر و بازاریابی بیشتر برای خود میکنید .

همچنین میتوانید ۳ روز قبل از تولد مشتریان به آن ها پیامک تبریک بدهید و به آن ها به عنوان هدیه تخیفیف ویژه روز تولد بدهید .

با نرم افزار باشگاه مشتریان مشتری همیشه از شما و ارزشی که به او میدهید راضی است و ترجیح میدهد از محصولات و خدمات شما استفاده کند و همچنین افراد دیگری نیز به شما معرفی کند و در نتیجه سود دهی و فروش شما در کنار رضایت مشتری و مشتری مداری بالا میرود.

متوجه نشدید ؟؟؟ کمی ساده تر 

پس به این مثال توجه کنید :

برای مثال من دارای یک رستوران هستم مشتری به رستوران من مراجعه کرده وسفارش یک پیتزا مخلوط به مبلغ ۲۰ هزار تومان میدهد بعد از دریافت پیتزا مبلغ را پرداخت کرده و از رستوران خارج میشود . من در این لحظه ۲۰ هزار تومان کسب درآمد داشتم ولی اطمینان ندارم که مشتری باز به رستوران من مراجعه کند و باز من کسب در آمد داشته باشم .

در این لحظه من نیاز به روشی دارم که باعث شود مشتری باز به فروشگاه و رستوران من مراجعه کند

خب در این لحظه نقش این سیستم پر رنگ میشود

من دستگاه افزاینده فروش را تهیه میکنم و وقتی مشتری به فروشگاه من مراجعه کرد  با استفاده از دستگاه کارتخوان و کارت های هوشمند ، یک کارت به نام مشتری برای مشتری صادر میکنم و برای مثال به عنوان هدیه ۱۰ در صد از مبلغ خرید مشتری را به کارت هوشمند مشتری به عنوان هدیه واریز میکنم یعنی وقتی مشتری یک پیتزا مخلوط ۲۰ هزار تومنی خرید میکند مبلغ ۲ هزار تومن را به عنوان هدیه و برای تشکر به کارت واریز میکنم و کارت را در اختیار مشتری قرار میدهم .

خب چه اتفاقی افتاد ؟؟

باشگاه مشتریان

من در بین دیگر رقبایم متمایز شدم یعنی فروشگاه و رستوران من در چشم مشتری با ارزش تر و مشتری مدار تر جلوه کرد . و این یعنی مشتری بعد از دریافت کارت برای خرید های بعدی به من مراجعه میکنم چون من به مشتری خودم هر بار درصدی را به عنوان هدیه و تشکر داخل کارت ذخیره میکنم. و این یعنی :

مراجعه بیشتر و سود بیشتر

اعتبارات مشتری چه میشود ؟؟

بعد از این که دفعات مراجعه مشتری به فروشگاه من بیشتر شد خود به خود مبلغ ذخیره شده در کارت مشتری بیشتر شده و مشتری امکان این رو داره که با توجه به مبلغ ذخیره شده در کارت یک بار از خدمات فروشگاه یا رستوران من استفاده کنه و اعتبار رو از کارتش پرداخت کنه و پولی بابت خدمات نپردازه …

نرم افزار باشگاه مشتریان شامل کارت خوان مخصوص است؟

نرم افزار تولید شده توسط نرم افزاران شامل دستگاه کارت خوان مخصوص و تعدادی کارت هوشمند خام است که در صورت لزوم میتوانید تعداد کارت های خریداری شده را افزایش دهید.

فواید باورنکردنی نوشیدن آب گرم

نوشیدن آب یکی از مهم‌ترین و الزامی‌ترین عنصر‌های حیاتی برای بدن است. متخصصان توصیه می‌کنند که روزانه افراد باید مقدار زیادی آب بنوشند، البته نوشیدن مایعات دیگر مانند آب میوه یا میوه‌هایی از قبیل هندوانه، طالبی، خیار و ... به علت اینکه حاوی مقدار زیادی آب هستند، توصیه می‌شوند.

در حال تکمیل/ فواید نوشیدن آب ولرم هنگام فعالیت بدنی

اما نوشیدن آب ولرم هنگام ورزش یا فعالیت بدنی یکی از مهم‌ترین کار‌ها برای سوزاندن کالری بیشتر و حفظ سلامت جسمانی است. در واقع نوشیدن آب باعث می‌شود تا از تجمع کالری‌های اضافی در بدن جلوگیری شود و سوخت و ساز با روش درست اتفاق بیفتد.

ترکیب آب ولرم همراه با چند قطره لیمو ترش قبل از انجام فعالیت‌های بدنی باعث تقویت سیستم ایمنی خواهد شد و سوخت و ساز بدن را به صورت مرتب و با روش صحیح انجام می‌دهد.

نوشیدن کم آب برای تمامی افراد باعث اختلال در فرایند‌های روانی و جسمانی خواهد شد. در صورتی که ورزشکاران از آب کمتری استفاده کنند بدن آنها خشک می‌شود و ادامه دادن این روند باعث می‌شود تا فعالیت‌های ورزشی آنها روز به روز کاهش یابد و باعث آسیب به سلول‌های بدنی شود.

متخصصان طب ورزشی مدعی هستند که کمبود آب در بدن هنگام فعالیت ورزشی باعث خستگی، گرفتگی عضلات، استرس و گرمازدگی می‌شود و این در افت عملکرد ورزشی، افراد موثر خواهد بود.

از دست دادن ۳ لیتر آب بدن با هر یک ساعت فعالیت بدنی

یک فرد بزرگسال روزانه حدود ۲ لیتر آب از دست خواهد داد و یک فرد ورزشکار هنگام انجام یک ساعت فعالیت بدنی به صورت روزانه ۳ لیتر آب از دست خواهد داد که در صورت عدم جایگزینی باعث بروز بیماری‌های گوناگون، خستگی، ضعف سیستم ایمنی بدن و کم آبی می‌شود.

در حال تکمیل/ فواید نوشیدن آب ولرم هنگام فعالیت بدنی

روزانه چه میزان باید آب نوشید؟

متخصصان تغذیه ورزش می‌گویند: میزان نوشیدن آب در روز به عوامل گوناگونی از قبیل درجه حرارت محیط، رژیم غذایی، نوع و میزان فعالیت بدنی، وزن بدن، سن و جنسیت بستگی خواهد داشت. همواره باید بین آب مصرفی و آب دفع شده از بدن تعادل را حفظ کنیم.

طبق تحقیقات علمی آب از دست رفته بدن ناشی از تنفس، تعریق، ادرار و مدفوع در مجموع حدود ۲۷۵۰ سی سی است که با نوشیدن، مصرف غذا و متابولیسم بدن ۲۷۵۰ سی سی آب باید جذب بدن افراد شود؛ بنابراین روزانه تقریبا ۱۲ لیتر آب، برای بدن ضروری است.

نوشیدن آب ولرم در هنگام ورزش یا فعالیت بدنی از گرفتگی عضلات جلوگیری می‌کند؛ بنابراین سعی کنید آب را با بهار نارنج، برگ نعناع، خیار یا میوه طعم دار کنید. اگر مدت زمان ورزش بیشتر از یک ساعت بود، می‌توانید در کنار مایعات از خوراکی‌هایی مانند موز استفاده کنید.

منصوریان: کرونا باعث دوری ام از هدفم نشد/ پرداخت حقوق ماهیانه از سوی چینی‌ها ارزشمند است

سهیلا منصوریان قهرمان ووشو کشورمان ، درباره وضعیت تمرینات خود در ایام قرنطینه اظهار کرد: ویروس کرونا باعث شد که خیلی از ورزشکاران حرفه‌ای که  برای موفقیت در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک تلاش می‌کنند مقدار کمی از تمریناتشان کاهش یابد، اما این موضوع منجر به دوری از هدفشان نشده است.

او ادامه داد: من در خانه با کمترین امکانات تمرین می‌کنم و  سعی کردم که کرونا باعث نشود از هدفم دور شوم. در گذشته که باشگاه باز بود روزی ۲ نوبت در صبح و بعد ازظهر تمرین می‌کردم و اکنون ورزش را در خانه انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم که از تردمیل استفاده کنم و حتی با ۲ بطری آب تمرین بدنسازی می‌کنم. به هر حال شرایط به وجود آمده  باعث شده که ورزشکاران از فرم بدنی ایده آل دور شوند، چون ما نمی‌توانیم در خانه با یکدیگر مبارزه کنیم و حریف تمرینی کم است و سعی می‌کنم که خودم به تنهایی تمرین کنم.

منصوریان: کرونا باعث دوری ام از هدفم نشد/ پرداخت حقوق ماهیانه از سوی چینی ها ارزشمند است

تمرکزم برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی است 

منصوریان درباره برنامه و هدفش در سال جدید گفت: ما مسابقات آسیایی را پیش رو داریم که اکنون همه تمرکزم بر روی این رقابت‌ها است تا بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورم.

لژیونر ووشو کشورمان درباره اینکه وضعیت قراردادی اش با باشگاه چینی به چه صورت می‌شود، اظهار کرد: به هر حال  من یک قرارداد ۳ ساله با تیم "شیان" چین دارم  و زمانی که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد به ایران بازگشتم و قرار بود که دوباره به چین برگردم و با توافق باشگاه چینی برای حضور در مسابقات آسیایی به کشورمان بیایم. البته رئیس باشگاهم  طی تماسی گفت که وضعیت کرونا خیلی خطرناک است و باید این موضوع را جدی بگیریم و باشگاه‌ها تعطیل شده و ایران امن‌تر است و در کشور خود بمانید و زمانی که شرایط بهتر شد در نهایت می‌توانید به چین بازگردید.  

من بدون انجام مسابقه ای از باشگاه چینی حقوق دریافت می کنم 

او درباره اینکه حاضر است از مبلغ قرارداد خود با باشگاه چینی کسر کند یا نه! گفت: رئیس باشگاه شیان چین به همه  ورزشکارانی که با این باشگاه قرارداد بستند حقوقشان را به صورت ماهیانه می‌دهد که این موضوع برای من خیلی ارزشمند است. حتی به  رئیس باشگاه  گفتم که ما  تمرین نمی‌کنیم و ورزش را در خانه انجام می‌دهیم، اما او بیان کرد که شما یک هدف داشتید و حتی  برای  کسب درآمد برای تیم من زحمت کشیدید و ویروس کرونا باعث شد که اکنون در باشگاه حضور نداشته باشید. به هر حال طبق قرارداد با باشگاه چینی، مبلغی هر ماه  به حسابم واریز می‌شود و کار زیبایی بود و دوست داشتم این اتفاق در ایران هم رخ می‌داد. خیلی از ورزشکاران درآمدشان از ورزش کردن است و اکثر ورزشکاران حرفه‌ای شغل دوم ندارند و اصلا حمایت نمی‌شوند‌. ای کاش ما  هم خیلی از مسائل ورزشی را از بعضی کشور‌ها یاد بگیریم.

منصوریان بیان کرد: من به رئیس باشگاه خود گفتم که ویروس کرونا از چین به سایر کشور‌ها شیوع پیدا کرد و حس می‌کنم که شما به خاطر این موضوع حقوق ماهیانه به ما می‌دهید. البته رئیس باشگاه  به من گفت چرا این حرف را می‌زنم و مثبت فکر نمی‌کنم و چین نخستین کشوری بود که وجود این ویروس را متوجه شد.

کمپینی برای کمک به افراد نیازمند به راه انداختم 

او افزود:  به نظرم این درست نیست  که افکار منفی داشته باشیم و امیدوارم اتفاقات خوب رخ بدهد و در این شرایط باید هوای مردم را داشته باشیم. برخی از افراد درآمدشان به صورت روزانه است و آن‌ها نمی‌توانند کار دیگری انجام بدهند و باید بیشتر به فکر این افراد باشیم. من کمپینی در اینستاگرام راه انداختم و هفته‌ای یک بار در حد توان خود به افراد نیازمند کمک می‌کنیم. حتی در گروه‌های فامیلی و دوستانه هم حضور داریم و افرادی را می‌شناسیم که از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند و شیوع کرونا خیلی به آن‌ها ضربه زده است و آن‌ها مردم دار هستند و نمی‌توانند به همسایه و فامیل خود برای یک لقمه نان  رو بزنند. ما این افراد را شناسایی می‌کنیم و به صورت غیر مستقیم بسته های مورد نیاز از جمله خوراکی و پول را تهیه و حتی اجاره خانه شان را پرداخت می‌کنیم.

لژیونر ووشو کشورمان گفت: خدا را شکر این اتفاق رخ نداد که رئیس باشگاه شیان چین مبلغی از قراردادم را  کسر کند. به هر حال من ۴ ماه است که در ایران هستم و حقوق این ۴ ماه را دریافت کردم بدون اینکه مسابقه‌ای داشته باشم و هیچ کاری کرده باشم. همچنین باشگاه چینی به قرارداد بسته شده با من پایبند است.

نبود علم تمرین باعث افت ورزشکاران می شود 

منصوریان درباره اینکه مسابقات ووشو لغو شده و این مسئله چقدر بر روی ووشوکاران تاثیرگذار است، بیان کرد: مسابقات ووشو لغو شده است، اما حس می‌کنم که مسابقات ۲۰ روز یا یک ماه دیگر بدون حضور تماشاگر برگزار شود. البته این موضوع باعث می‌شود که تعدادی از ورزشکارانی که علم تمرین ندارند افت کنند و آن‌ها نمی‌دانند در این شرایط چگونه بدن خود را آماده نگه دارند و خیلی از ورزشکاران از این بابت ضربه می‌خورند.

رئیس جدید ووشو همانند خانواده خود به ورزشکاران اهمیت بدهد 

بانوی ووشو کار کشورمان درباره آینده ووشو بعد از جدایی علی نژاد از این رشته ورزشی گفت: علی نژاد رئیس خوبی برای ما ورزشکاران بود و به ووشوکاران اهمیت می‌داد و امیدوارم رئیس فدراسیون جدید هوای ورزشکاران را داشته باشد. به هر حال آکادمی ووشو خانه دوم ما است و یک خانواده می‌شویم و امیدوارم همانطور که به خانواده خود اهمیت می‌دهند به ورزشکاران هم توجه کنند.

او افزود: ما هیچ درآمدی نداریم و حتی بیمه هم نیستیم و این خیلی بد است، اما کشور‌های دیگر هوای ورزشکاران خود را دارند. چینی‌ها با وجود اینکه می‌توانستند قرارداد مرا لغو کنند، اما این کار را نکردند. معلوم نیست این شرایط  تا چه زمانی ادامه دارد و حتی رئیس باشگاهم نیز گفت که امکان دارد پرواز‌های ایران با چین ۶ ماه دیگر باز شود. البته رئیس باشگاه به من گفت که نگران نباشم و به تمریناتم فکر کنم و اصلا ذهن خود را مشغول نکنم.

منصوریان خاطر نشان کرد: به هر حال انرژی که چینی‌ها به من می‌دهند باعث می‌شود که تمرین کنم و اکثر وقت خود را برای اهدافم بگذارم. حتی رئیس باشگاهم گفت اگر در مسابقات آسیایی بتوانم مدال طلا بگیرم پاداش به من می‌دهد. چینی‌ها حریفان و رقیبان سخت ما در مسابقات آسیایی هستند، اما رئیس باشگاه چین به من روحیه می‌دهد، چون من عضو این باشگاه هستم و جزئی از خودشان به حساب می‌آیم.