دانلود آهنگ رضا ملک زاده آرام آرام

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام آرام آرام

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین آرام آرام نشستی در دل من با صدای رضا ملک زاده به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Reza Malekzadeh Aram Aram/ And lyrics

دانلود اهنگ آرام آرام رضا ملک زاده

نام خواننده:رضا ملک زاده
نام آهنگ:آرام آرام

متن آهنگ آرام آرام رضا ملک زاده

نشد برای عشقمون برای این دوانه ات سفر کنی!♫!
نشد یه بار به حال من به حال این ویرانه ات نظر کنی!♫!
نشد بیایی عاقبت نشد برای عاشقت خطر کنی!♫!
نشد به وقت رفتنت مرا هم از نبودنت خبر کنی!♫!
آرام آرام نشستی در دل من ای آشنا آرام آرام گذشتی از کنارم نا مهربان!♫!
ای وای از این غم بی پایان !♫!!♫!
امشب امشب با خیالت گفتم و خنداندم تورا امشب امشب مثل هر شب در خیایانم!♫!
پس چرا من ماندم و ابر بی باران !♫!

دانلود اهنگ آرام آرام رضا ملک زاده - رسانه موزیکدل

اگر تو عاشقی دقایقی بیا بمان اگر شکسته ای مرا هم از خودت بدان!♫!
تورا به جان من بمان !♫!
نبر ز خاطرت تمام آن گذشته را اگر دلت کشت فقط به دیدنم بیا!♫!
تورا به جان من بیا !♫!!♫!
ای گل گلدان قلبم رفتنت بی خانه ام کرد ای غم درد سینه مانده دوری ات دیوانه ام کرد!♫!
همچو پروانه به دورت گشتم و با من نماندی شمع من بودی و آخر در دلم آتش نشاندی!♫!
آرام آرام نشستی در دل من ای آشنا آرام آرام گذشتی از کنارم نا مهربان!♫!
ای وای از این غم بی پایان !♫!
امشب امشب با خیالت گفتم و خنداندم تورا امشب امشب مثل هر شب در خیایانم!♫!
پس چرا من ماندم و ابر بی باران !♫!

آرام آرام نشستی در دل من

دانلود آهنگ آرام آرام رضا ملک زاده + پخش آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد